**مرواریدی در صدف**
**مرواریدی در صدف**





نويسندگان

لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مرواریدی در صدف و آدرس hejab55.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







لوگوي دوستان

گردان خیبر

نایس تم

(شهید علی رازقندی)

 

خواهران عزیزم، مى‏خواهم که حجابتان را کاملاً رعایت کنید و همچنین از تمامى خواهران مسلمان انتظار دارم، و نکند با بدحجابى نسبت به  اسلام و قرآن دهن کجى کنید، که خداوند در همه حال از  اعمال و رفتار و کردارتان آگاه است.

 

 

 

(شهید محمدعلی رحیمی)

 

خواهرم، حجابت را حفظ کن و به دشمنان اسلام و انسانیّت بفهمان که زن مسلمان ایرانی زنی است آزاده، با شخصیّت، باایمان و الهام گرفته از مکتب بانوی بزرگ اسلام زهرای اطهر(س)‌ که هرگز اجازه نخواهد داد – همانند زنان به لجن کشیده- از او عروسکی کوکی بسازند و وسیله‌ای برای فروش بیشتر کالاهای تجارتی شود.

 

(شهید حمیدرضا قلی زاده )

 

خواهرم، حجاب نشانگر زیبایی روح و اندیشه توست. خواهرم، حجاب تضمین‌کنندة سلامت و پارسایی جامعه است. جامعه رابه ویرانی مکش. خواهرم، حجاب مجوز ورود تو به بهشت است و آیا واقعاً‌ بهشت نمی‌خواهی؟‌

 

(شهید حمیدرضا نظام)

 

خواهرم! با حفظ حجاب و نجابت و عفت خود، حضرت زینب را خشنود کن. 

 

(شهید محمد علی وکیل زاده )

 

تو را سفارش می‏کنم که حجابت را و دیگر رسالت‏هاى زینبى را فراموش نکنى، و جنگ تو مبارزه با بى ‏بند و بارى ‏ها و بى‏ حجابى ‏ها و خلاصه نبرد با خود فروختگان داخلى است. این وظیفۀ شما و همه پیروان زینب است. 

 

(شهید عباس شعیبی)

 

مسئولیت زمانی و مکانی خود را کاملاً حس کرده و در تثبیت این انقلاب که ثمرة خون شهدای اسلام است در حدّ توانتان کوشا باشید.

 

(شهید محمد حسن آذری)

 

ای مردم می‌خواهید تا کی در خواب خرگوشی بسر برید و به این همه مسائل بی‌اهمیت باشید. چرا باید این همه فساد جامعه را فرا گیرد، ولی ما بی‌تفاوت باشیم مگر نه این است که پیام خون آنها ادامه‌دهندة راهشان است؟ کاری نکنیم که در آن دنیا شرمندة روی شهیدان باشیم. بیایید تا دیر نشده از یک سری کارهایی که باعث گناه می‌شود دوری کنیم.

 

(شهید محمودباقر شادمی)

 

از تمامی خواهرانم می‌خواهم که حجاب –این لباس رزم- را حافظ باشند. می‌خواهم هر زمان که آنها را می‌بینم به وجودشان افتخار کنم، و می‌خواهم زمانی که آنها را می‌بینم آن ‌چنان پوشیده ظاهر و باطن باشند که باعث خشم دشمن و خوشحالی دوستان شوند، و البته اینها همه باید برای خدا باشد.

 

(شهید احمد عظیمی جوزانی)

 

با رعایت کردن حجاب خود، پاسدار خون شهدا باشید. 

 

(شهید حمیدرضا بااطمینان)

 

خواهران عزیزم! حجاب خود را حفظ کنید، چون سیاهى چادر تو، کوبنده ‏تر از سرخى خون من است.

 

(شهید محمدعلی یوسفی)

 

 

 

 

تو اى خواهرم! حجابت مقدس‏تر از خون من است. شما میتوانید با این سنگر مقدس، کمر دشمن اسلام را بشکنید

 

(شهید محمد حسین راستگو)

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
پنج شنبه 5 آذر 1394برچسب:, .:. 13:38 .:. مبینا ورمزیار
درباره وبلاگ

حجاب ،مانند چادری بود که پشت در خانه سوخت، ولی ازسرفاطمه (س)نیفتاد. یادمان باشد فاطمه تنها 18 سال داشت! *ای زن به تو از فاطمه این گونه خطاب است / ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است.* به وبلاگ من خوش آمدید.من مبینا ورمزیار هستم از دبیرستان استعدادهای درخشان متوسطه اول شهرستان دورود. این وبلاگ به منظور ترویج استفاده از برترین پوشش ها (چادر) و حجاب اسلامی ایجاد شده است.حجاب،صدفی بر گوهر وجود

برچسب‌ ها

آرشيو مطالب
لوگوي ما
**مرواریدی در صدف**
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1007
بازدید دیروز : 43
بازدید هفته : 1007
بازدید ماه : 76891
بازدید کل : 442833
تعداد مطالب : 190
تعداد نظرات : 58
تعداد آنلاین : 1


بسم الله الرحمن الرحیم «وَقُل لِّلْمُؤْمِنَاتِ يَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصَارِهِنَّ وَيَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَلَا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ إِلَّا مَا ظَهَرَ مِنْهَا : و به زنان با ايمان بگو ديدگان خود را [از هر نامحرمى] فرو بندند و پاكدامنى ورزند و زيورهاى خود را آشكار نگردانند مگر آنچه كه طبعا از آن پيداست » با عرض سلام.این وبلاگ تقدیم میشه به ساحت مقدس امام زمان (ع).امیدوارم ازاین وبلاگ نهایت استفاده رو ببرین.انتقادات وپیشنهاداتون رو برای من در نظرات بزارین.متشکرم.


طراح قالب

معبر سایبری بی سنگر